جدول(۴-۷) توصیف آماری میزان اهمیت زیر عامل های متغیر تبلیغات………………………………………۱۶۹
جدول(۴-۸) توصیف آماری میزان اهمیت زیر عامل های متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۷۰
جدول(۴-۹) توصیف آماری میزان اهمیت زیر عامل های متغیر آشنایی صادرکنندگان باتجارت الکترونیک……………………………………………………………………………………………………………………………۱۷۱
جدول(۴-۱۰) توصیف آماری میزان اهمیت زیر عامل های متغیر برند…………………………………………۱۷۲
جدول(۴-۱۱) توصیف آماری میزان اهمیت کل سوال های پرسشنامه………………………………………….۱۷۲
جدول(۴-۱۲) آماره آزمونt سوال های متغییر شناسنامه دار کردن………………………………………………۱۷۳
جدول(۴-۱۳) نتایج آزمون t برای متغیر شناسنامه دار کردن………………………………………………………۱۷۴٫
جدول(۴-۱۴) آماره آزمونt سوال های متغییر تبلیغات……………………………………………………………..۱۷۵
جدول(۴-۱۵) نتایج آزمون t برای متغیر تبلیغات………………………………………………………………………۱۷۶
جدول(۴-۱۶) آماره آزمونt سوال های متغییر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان………………….۱۷۶
جدول(۴-۱۷) نتایج آزمون t برای متغیر شناسایی خواسته های مصرف کنندگان…………………………..۱۷۷
عنوان صفحه
جدول(۴-۱۸) آماره آزمونt سوال های متغییر آشنایی صادرکنندگان با تجارت الکترونیک…………….۱۷۸
جدول(۴-۱۹) نتایج آزمون t برای متغیر آشنایی صادر کنندگان با تجارت الکترونیک…………………….۱۷۹
جدول(۴-۲۰) آماره آزمونt سوال های متغییر وجود یک برند…………………………………………………..۱۸۰
جدول(۴-۲۱) نتایج آزمون t برای متغیر وجود یک برند……………………………………………………………۱۸۱
جدول(۴-۲۲) آماره آزمونt کل سوالات پرسشنامه………………………………………………………………….۱۸۲
جدول (۴-۲۳) نتایج «آزمون فریدمن» به منظور رتبه بندی زیرعاملهای شناسنامه دار کردن…………….۱۸۳
جدول (۴-۲۴) نتایج «آزمون فریدمن» به منظور رتبه بندی زیرعاملهای تبلیغات…………………………….۱۸۴
جدول (۴-۲۵) نتایج «آزمون فریدمن» به منظور رتبه بندی زیرعاملهای شناسایی خواسته های مصرف کنندگان……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۸۵
جدول (۴-۲۶) نتایج «آزمون فریدمن» به منظور رتبه بندی زیرعاملهای آشنایی صادرکنندگان با تجارت الکترونیک……………………………………………………………………………………………………………………………۱۸۶
جدول (۴-۲۷) نتایج «آزمون فریدمن» به منظور رتبه بندی زیرعاملهای وجود یک برند………………….۱۸۷
جدول (۴-۲۸) نتایج «آزمون فریدمن» به منظور رتبه بندی متغرهای تحقیق………………………………….۱۸۸
جدول(۴-۲۹) فراوانی تحصیلات……………………………………………………………………………………………۱۸۸
جدول(۴-۳۰) فراوانی جنس………………………………………………………………………………………………….۱۸۹
جدول(۴-۳۱) فراوانی شغل……………………………………………………………………………………………………۱۹۰
جدول(۴-۳۲) فراوانی رشته تحصیلی………………………………………………………………………………………۱۹۱
جدول(۴-۳۳) فراوانی سن…………………………………………………………………………………………………….۱۹۱
عنوان صفحه
جدول(۴-۳۴) فراوانی سابقه………………………………………………………………………………………………….۱۹۲
جدول (۴-۳۵) نتایج آزمون کروسکال_ والیس جهت بررسی تاثیر میزان تحصیلات افراد پاسخ دهنده………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۹۳
جدول (۴-۳۶) نتایج آزمون کروسکال_ والیس جهت بررسی تاثیر میزان سابقه افراد پاسخ دهنده……۱۹۵
جدول (۴-۳۷) نتایج آزمون کروسکال_ والیس جهت بررسی تاثیر میزان جنس افراد پاسخ دهنده……۱۹۷
جدول (۴-۳۸) نتایج آزمون کروسکال_ والیس جهت بررسی تاثیر میزان شغل افراد پاسخ دهنده……۱۹۸
جدول (۴-۳۹) نتایج آزمون کروسکال_ والیس جهت بررسی تاثیر میزان رشته تحصیلی افراد پاسخ دهنده………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۹۹
جدول (۴-۴۰) نتایج آزمون کروسکال_ والیس جهت بررسی تاثیر میزان سن افراد پاسخ دهنده……..۲۰۱
جدول(۵-۱) نتایج آزمون t برای کل متغیرهای تحقیق………………………………………………………………۲۰۹
فهرست نمودارها:
عنوان صفحه
نمودار(۲-۱) توزیع فراوانی درصدی برحسب اندازه های مورد تقاضا…………………………………………..۶۸
نمودار(۲-۲) توزیع فراوانی درصدی برحسب رنگ متن……………………………………………………………..۶۹
نمودار(۲-۳) توزیع فراوانی درصدی طرح و نقش های مورد تقاضا………………………………………………۶۹
نمودار(۲-۴) توزیع فراوانی درصد همنشینی و تضاد رنگ فرش های مورد تقاضا……………………………۷۰
نمودار(۲-۵) توزیع فراوانی درصدی طرح فرش های مورد تقاضا بر حسب شلوغی و خلوت بودن طرح……………………………………………………………………………………………………………………………………..۷۰
نمودار(۲-۶) توزیع فراوانی درصدی طرح فرش های مورد تقاضا…………………………………………………۷۱
نمودار(۲-۷) عوامل مورد نظر خریداران انگلیسی به هنگام انتخاب فرش دستباف ایران……………………۷۱
نمودار(۲-۸) مزیت فرش دستباف کشورهای رقیب ایران از نظر خریداران انگلیسی………………………..۷۲
نمودار(۲-۹) توزیع فراوانی درصدی بر حسب اندازه فرش های مورد تقاضا………………………………….۷۴
نمودار(۲-۱۰) توزیع فراوانی درصدی رنگ متن مورد تقاضا………………………………………………………..۷۴
نمودار(۲-۱۱) توزیع فراوانی درصدی طرح فرش های مورد تقاضا……………………………………………….۷۵
نمودار(۲-۱۲) توزیع فراوانی درصدی همنشینی و تضاد رنگ فرش های مورد تقاضا………………………۷۵
نمودار(۲-۱۳) توزیع فراوانی درصدی طرح فرش ها مورد تقاضا…………………………………………………۷۶
تمودار(۲-۱۴) توزیع فراوانی درصدی طرح فرش های مورد تقاضا……………………………………………….۷۶
نمودار(۲-۱۵) عوامل موردنظر خریداران ایرلندی به هنگام انتخاب فرش دستباف ایران……………………۷۷
عنوان صفحه
نمودار(۲-۱۶) مزیت فرش دستباف کشورهای رقیب ایران از نظر خریداران ایرلندی……………………….۷۷
نمودار(۴-۱) فراوانی سوال اول متغیر شناسنامه دار کردن…………………………………………………………..۱۴۷
نمودار(۴-۲) فراوانی سوال دوم متغیر شناسنامه دار کردن…………………………………………………………..۱۴۷
نمودار(۴-۳) فراوانی سوال سوم متغیر شناسنامه دار کردن………………………………………………………….۱۴۷
نمودار(۴-۴) فراوانی سوال چهارم متغیر شناسنامه دار کردن……………………………………………………….۱۴۸
نمودار(۴-۵) فراوانی سوال پنجم متغیر شناسنامه دار کردن…………………………………………………………۱۴۸
نمودار(۴-۶) فراوانی سوال ششم متغیر شناسنامه دار کردن…………………………………………………………۱۴۸
نمودار(۴-۷) فراوانی سوال هفتم متغیر تبلیغات…………………………………………………………………………۱۵۱
نمودار(۴-۸) فراوانی سوال هشتم متغیر تبلیغات……………………………………………………………………….۱۵۱
نمودار(۴-۹) فراوانی سوال نهم متغیر تبلیغات………………………………………………………………………….۱۵۲
نمودار(۴-۱۰) فراوانی سوال دهم متغیر تبلیغات……………………………………………………………………….۱۵۲
نمودار(۴-۱۱) فراوانی سوال یازدهم متغیر تبلیغات…………………………………………………………………..۱۵۲