جدول ۱-۲ : تعاریف هوش معنوی از نظر دانشمندان ۱۸
جدول ۲-۲ : ابعاد هوش معنوی بر اساس دیدگاه زهر و مارشال ۲۰
جدول ۳-۲ : مدل هوش معنوی از دیدگاه سیندی ویگلزورث ۲۴
جدول شماره ۴-۲ جنبههای مختلف سه مدل سنتی، روابط انسانی و منابع انسانی ۴۳
جدول۵ –۲ پیش فرض مدیران در مورد جنبههای انسانی کار ۴۶
جدول۶-۲ سبک های مدیریتی بر مبنای پیش فرض های X و Y 46
جدول۳-۱ جامعه آماری ۷۰
جدول۳-۲ حجم نمونه آماری ۷۰
جدول ۳-۳: اطلاعات مربوط به پرسشنامه هوش معنوی ۷۱
جدول (۴-۳). پایایی پرسشنامه هوش معنوی ۷۳
جدول (۵-۳). ضریب پایایی پرسشنامهی انگیزه کاری ۷۳
جدول ۱-۴- فراوانی و درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه به تفکیک جنس: ۷۷
جدول۲-۴- فراوانی و درصد فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به لحاظ مدرک تحصیلی: ۷۸
جدول۳-۴- فراوانی و درصد فراوانی نمونه دبیران مورد مطالعه به لحاظ سابقه خدمت ۷۹
جدول۴-۴- نتیجه آزمون کالموگروف – اسمیرونوف برای نرمال بودن توزیع داده ها ۸۱
جدول۵-۴- بررسی وضعیت هوش معنوی دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون t یکطرفه: ۸۲
جدول۶-۴- بررسی وضعیت انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون t یکطرفه: ۸۳
جدول۷- ۴- بررسی رابطه بین هوش معنوی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۴
جدول۸-۴- بررسی رابطه بین تفکر انتقادی وجودی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۵
جدول۹- ۴- بررسی رابطه بین تولید معنی شخصی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۶
جدول ۱۰-۴- بررسی رابطه بین میزان آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۶
جدول۱۱- ۴- بررسی رابطه بین توسعه حالت آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۷
جدول۱۲-۴- مقایسه هوش معنوی دبیران زن و مرد با بهره گرفتن از آزمونt برای گروههای مستقل: ۸۸
جدول۱۳-۴- مقایسه هوش معنوی دبیران به لحاظ میزان تحصیلات و سابقه خدمت با بهره گرفتن از آزمون تحلیل واریانس یکطرفه: ۸۸
جدول۱۴-۴- مقایسه میزان انگیزه کاری دبیران زن و مرد با بهره گرفتن از آزمونt برای گروههای مستقل: ۸۹
جدول۱۵-۴- مقایسه میزان انگیزه کاری دبیران به لحاظ میزان تحصیلات و سابقه خدمت با بهره گرفتن از آزمون تحلیل واریانس یکطرفه: ۹۰
جدول ۱-۲ : تعاریف هوش معنوی از نظر دانشمندان ۱۸
جدول ۲-۲ : ابعاد هوش معنوی بر اساس دیدگاه زهر و مارشال ۲۰
جدول ۳-۲ : مدل هوش معنوی از دیدگاه سیندی ویگلزورث ۲۴
جدول شماره ۴-۲ جنبههای مختلف سه مدل سنتی، روابط انسانی و منابع انسانی ۴۳
جدول۵ –۲ پیش فرض مدیران در مورد جنبههای انسانی کار ۴۶
جدول۶-۲ سبک های مدیریتی بر مبنای پیش فرض های X و Y 46
جدول۳-۱ جامعه آماری ۷۰
جدول۳-۲ حجم نمونه آماری ۷۰
جدول ۳-۳: اطلاعات مربوط به پرسشنامه هوش معنوی ۷۱
جدول (۴-۳). پایایی پرسشنامه هوش معنوی ۷۳
جدول (۵-۳). ضریب پایایی پرسشنامهی انگیزه کاری ۷۳
جدول ۱-۴- فراوانی و درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه به تفکیک جنس: ۷۷
جدول۲-۴- فراوانی و درصد فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به لحاظ مدرک تحصیلی: ۷۸
جدول۳-۴- فراوانی و درصد فراوانی نمونه دبیران مورد مطالعه به لحاظ سابقه خدمت ۷۹
جدول۴-۴- نتیجه آزمون کالموگروف – اسمیرونوف برای نرمال بودن توزیع داده ها ۸۱
جدول۵-۴- بررسی وضعیت هوش معنوی دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون t یکطرفه: ۸۲
جدول۶-۴- بررسی وضعیت انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون t یکطرفه: ۸۳
جدول۷- ۴- بررسی رابطه بین هوش معنوی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۴
جدول۸-۴- بررسی رابطه بین تفکر انتقادی وجودی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۵
جدول۹- ۴- بررسی رابطه بین تولید معنی شخصی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۶
جدول ۱۰-۴- بررسی رابطه بین میزان آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۶
جدول۱۱- ۴- بررسی رابطه بین توسعه حالت آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون: ۸۷
جدول۱۲-۴- مقایسه هوش معنوی دبیران زن و مرد با بهره گرفتن از آزمونt برای گروههای مستقل: ۸۸
جدول۱۳-۴- مقایسه هوش معنوی دبیران به لحاظ میزان تحصیلات و سابقه خدمت با بهره گرفتن از آزمون تحلیل واریانس یکطرفه: ۸۸
جدول۱۴-۴- مقایسه میزان انگیزه کاری دبیران زن و مرد با بهره گرفتن از آزمونt برای گروههای مستقل: ۸۹
جدول۱۵-۴- مقایسه میزان انگیزه کاری دبیران به لحاظ میزان تحصیلات و سابقه خدمت با بهره گرفتن از آزمون تحلیل واریانس یکطرفه: ۹۰
فهرست اشکال
شکل۱-۱: مدل مفهومی تحقیق ۶
شکل ۱-۲: مدل زوهر و مارشال(۲۰۰۰) ۲۳
شکل ۲-۲: مدل آمرام(۲۰۰۷) ۲۵
شکل ۳-۲: مدل کینگ (۲۰۰۸) ۲۶
فهرست نمودار
نمودار ۱-۴- درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه به تفکیک جنس ۷۸
نمودار۲-۴- درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه برحسب مدرک تحصیلی ۷۹
نمودار۳-۴- درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه برحسب سابقه خدمت ۸۰
نمودار۴-۴- توزیع فراوانی هوش معنوی نمونه مورد مطالعه به همراه منحنی نرمال ۸۱
نمودار۵-۴- توزیع فراوانی انگیزه کاری نمونه مورد مطالعه به همراه منحنی نرمال ۸۲
فصل اول
طرح پژوهشی